Mostantól telefonközpont fogadja a hívásokat a Szent Margit Rendelőintézet telephelyein – ObudaMost

A Szent Margit Rendelőintézet új telefonközpont-rendszere fogadja 2021. január 18-tól a szakrendelésekre telefonon keresztül időpontot foglalókat.

Az előjegyzési telefonszámokon a mai naptól már nem hallható foglalt jelzés, hiszen amint egy betegirányító munkatárs vonala felszabadul, azonnal a soron következő, várakozó hívását kapcsolják. A mai naptól új telefonközpontos rendszerre állt át a Szent Margit Rendelőintézet. Mostantól a következő két központi számon, illetve azok mellékein érhető el a rendelő valamennyi telephelye : +36 1 388-9180 és +36 1 454-7500.

Hétköznapokon reggel 7 és 8 óra között a munkatársak csak általános információkat adnak, de 8 és 20 óra között előjegyzés is kérhető a szakrendelésekre.

A legfontosabb változás, hogy aki a központi számokon az előjegyzés opciót választja, az nem hall majd foglalt jelzést abban az esetben sem, ha nincs szabad munkatárs, hanem bekerül egy várakozó sorba. Ezt követően amint felszabadul egy vonal, azonnal beszélni tud majd a rendelő munkatársával.

A Szent Margit Rendelőintézet kéri a pácienseket, hogy ne rutinból telefonáljanak, ellenőrizzék a weboldalon, az adott szakrendelés aloldalán, hogy milyen számon érhető el a kívánt szakrendelés.

A rendelések többségére továbbra is a betegirányító munkatársak tudnak időpontot foglalni, azonban a következő szakrendelések a jövőben is közvetlenül adják az időpontokat:

  • tüdőgondozó
  • gasztroenterológia
  • fizikoterápia
  • pszichiátria
  • szájsebészet
  • infúziós terápia.

Szent Margit Rendelő weboldalán, a szakrendelések aloldalain feltüntetik azokat az időintervallumokat is, amelyekben az adott szakrendelés közvetlenül is hívható, és receptfelírást, általános információt, valamint szakmai tanácsot is lehet kérni a munkatársaktól.

A rendelőintézet bízik abban, hogy a páciensek megelégedésére szolgál majd az új rendszer.

Forrás: obuda.hu


'21. 01. 18.

Feliratkozom hírlevélre